اولین روزاكران فیلم های جشنواره فیلم رشد با استقبال گرم دانش آموزان و اولیاء بهارستان 1 روبرو شد
چهل وسومین جشنواره فیلم رشد
اکران فیلمهای جشنواره رشدچهل وسوم در شهرستان بهارستان
درباره وبلاگ


گروههای آموزشی وپژوهشسرای دانش آموزی شهید شهریاری مفتخر است که در چهارمین سال پیاپی میزبان دانش آموزان ،فرهنگیان واولیاء علاقمند به هنر و فیلمهای جشنواره فیلم رشد می باشد.ضمن خیرمقدم به شما عزیزان امیدواریم خاطرات خوشی همراه با کوله باری از آموخته های مفید و جذاب نصیبتان گردد.
آرشيو وبلاگ

شروع اكران فیلم های چهل و سومین جشنواره فیلم رشد در سالن شهید مطهری گلستان با استقبال گرم دانش آموزان و اولیاء روبرو شد.

 غلامرضا قره باقری معاونت آموزش متوسطه مدیریت  آموزش و پرورش بهارستان 1در آیین افتتاح نمایش فیلم های این جشنواره حضور پیدا كرد و از استقبال بی نظیر دانش آموزان صمیمانه تشكر كرد.

 وی هدف از اكران این فیلم ها كه به همت وزارت متبوع و اداره كل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و در بهارستان 1 و برخی های استان عملی شده است را ارتقاء بینش دینی و در راستای انجام فعالیت های فرهنگی دانست.

سرکار خانم واحدی کارشناس آموزش متوسطه، ضمن تشكر از دست اندركاران این جشنواره به خصوص همكاران حوزه معاونت پژوهشی حضور 2400 دانش آموز در سالن شهید مطهری برای دیدن فیلم های جشنواره را ركوردی به یادماندنی تلقی كرد.

 در خاتمه قبل از نمایش فیلم، گروه سرود دانش آموزی دبیرستان آیت اله خامنه ای با مدیریت سرکار خانم سیاری به اجرای سرود پرداختند و سپس اولین فیلم ها به نمایش در آمدند.

خاطر نشان می گردد: هر روز و طی پنج سانس نمایشی، دانش آموزان و خانواده ها از این فیلم ها دیدن می كنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • سر دنده ال ای دی led
  • ردیاب مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چهل وسومین جشنواره فیلم رشد در بهارستان1 و آدرس roshdfestivalb1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 8488
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1